...POKER FACE..

by - gennaio 28, 2015

GABRIELE OLDRINI PH.
Hi to everyone!!!
I took some colourful pics before the desired man MFW!
I made happy this grey and cold day mixing orange KATE coat with bordeaux KATE dress, the bitter cold forced me to wear my leather gloves, perfect with this look, and the new HAPPINESS hat 
(you saw it on my last looks)
The Mr.Nico wood necklace is the new entry on my wardrobe, it hand made with love at an artigianal workshop.
What do you think?
xoxoFrancesca


Ciao a tutti!!!
Prima dell'attesissima MFW maschile, ho realizzato alcuni scatti colorati.
Oggi ho deciso di rallegrare un po' questa giornata gelida e grigia scegliendo di accostare l'arancione del cappotto con il bordeaux del vestito, entrambi firmati KATE.
Il freddo penetrante mi ha obbligata ad indossare i miei guanti di pelle, abbinabili perfettamente con questo look, e il mio nuovo cappello (lo conoscerete più che bene visto che l'ho indossato negli ultimi outfit pubblicati).
New entry è la collana in legno di Mr. Nico, realizzata a mano in un laboratorio artigianale con tanto amore, cosa ne pensate?
xoxoFrancesca






LOCATION: Turin

I WORE

Dress: KATE (Thanksto NO-WORDS)
Coat: KATE (Thanks to NO-WORDS)
Hat: HAPPINESS_BRAND 
Sunglasses: ITALIA-INDEPENDENT (Thanks to ITALIA-INDEPENDENT)
Shoes: ANNA F.
Leather gloves
Wood Necklace: MR. NICO
Lip stick: LANCOME (Thanks to LANCOME)

BEHIND THE CAMERA GABRIELE OLDRINI PH.

You May Also Like

0 commenti

Pagine