...THE RED AUTUMN...

by - novembre 14, 2012



Hi to everyone!!!
You know that I like autumn colours, so I took some photos near this amazing red tree.
Do you like this dress? I wore it at Pinko party in Turin last Friday.
I love the combo among green and blue of the dress, so I chose my coral red Fornarina shoes.
xoxoFrancesca

Ciao a tutti!!!
E' noto quanto mi piacciano i colori dell'autunno, e così ho approfittato di questi alberi come sfondo per fare alcuni scatti!
Vi piace questo vestito? L'ho indossato durante l'evento organizzato da Pinko nello store di Torino.
L'accostamento verde e blu del vestito è molto bello, ed ho scelto di accostarlo con le mie scarpe Fornarina rosso corallo!
xoxoFrancesca












LOCATION: Turin

I WORE

Dress: MALLONI (Thanks to PILASSOCIATI)
Coat: ROSE' A POIS (Thanks to S2BPRESS)
Collant: SISI
Shoes: FORNARINA (Thanks to FORNARINA)
Necklace: LUNA by OLDANI (Thanks to LUNA by OLDANI)

You May Also Like

12 commenti

Pagine