[HOLIDAY]...AROUND LAVEZZI ISLE...

by - agosto 31, 2012



Hi to everyone!!!
I spent an amazing day in Lavezzi isle, it's south of Bonifacio.
This outfit is very simple, but I'd like show you my tour in Lavezzi.
The necklace is hand made by me!
Do you like it? I love this starfish, it's so summery!
The problem is that it's very fragile but the result is fantastic, isn't?
xoxoFrancesca

Ciao a tutti!!!
Ho trascorso una giornata straordinaria sull'isola di Lavezzi a sud di Bonifacio!
Anche se non potrò mostrarvi chissà che outfit, volevo ugualmente condividere con voi la mia giornata a Lavezzi!
Vi ripropongo la collana con la stella marina, l'ho fatta io...adoro tutto ciò che concerne il mare e così volevo una collana che fosse al 100% estiva.
Non riuscendola a trovare nelle boutique di souvenirs ho pensato di crearla da sola, ottenendo un ottimo risultato, il problema è che è molto fragile e delicata!
xoxoFrancesca





I love all about this picture!
Necklace hand made by me, the starfish is true!








LOCATION: LAVEZZI ISLE, Bonifacio


I WORE

VINTAGE LACE SHIRT
Beach wear: GOLDEN POINT
Sunglasses: ITALIA-INDEPENDENT (Thanks to I-I)
Nail polish: LANCOME "VERNIS in LOVE" (Thanks to Lancome)

You May Also Like

5 commenti

Pagine