...I WEAR MINT COLOUR DRESS, BUT I'M NOT A FASHION VICTIM...

by - luglio 12, 2012





 Hi to everyone!!!
I wore a cotton mint dress for my walking around my city!
I'm having this dress since a lot of years, I think that the mint colour is ideal for summertime, it's fresh and youthful!
So I'm not a FASHION VICTIM, in fact I don't wear in this way only because it's trendy for Zara or H&M!!!
I matched it with a Moschino flats with golden studds.
I chose coral "VERNIS in LOVE" of  Lancome nail polish, I love it because I think it is perfect for every look!
xoxoFrancesca

Ciao a tutti!!!
Per una passeggiata in centro a Torino di pomeriggio, ho deciso di indossare un vestito di cotone (effetto spugna) color menta!
Questo vestito è nel mio armadio da tanti anni, ritengo che il colore menta per l'estate (e non solo del 2012 ma anche le prossime) sia ideale, è fresco e molto giovanile!
Per questo non vorrei essere catalogata come FASHION VICTIM, non mi vesto anch'io così perchè Zara ed H&M sfornano solo colori pastello!!!
L'ho abbinato ad un paio di sandali raso terra di Moschino con delle borchie tipo perle dorate.
Lo smalto è della collezione VERNIS in LOVE di Lancome, è un corallo, lo adoro perchè è abbinabile a qualsiasi abbigliamento!
xoxoFrancesca




















LOCATION: Turin

I WEAR

Dress: VERSACE
Bag: CHANEL
Shoes: MOSCHINO
Watch: SWATCH
VINTAGE GOLD BRACELET
Nail polish: LANCOME "VERNIS in LOVE" (Thanks to LANCOME)

You May Also Like

12 commenti

Pagine