...ROUGE COEURS in LOVE...

by - maggio 01, 2012



 Hi to everyone!!!
I told you about a party yesterday, today I show you the outfit that I choose to wear for that event!
I choose a mini dress and PINKO jacket, because it was cold in the evening!
I wore Agatha Ruiz de la Prada dress, i felt in love with all these little fucsia hearts!
Do you like it?
 I chose ASH shoes, they are simple and ideal for every closets!
xoxoFrancesca

Ciao a tutti!!!
Nel post di ieri vi ho parlato di un party in cui ho preso parte.
Vi vorrei mostrare l'outfit che ho scelto di indossare e terrò ancora segreto il nome di chi mi ha invitata!
Pensavo facesse caldo e che il vestitino bastasse, in realtà verso sera c'era un po' di vento così ho dovuto indossare la giacca di PINKO!
Il vestito è di Agatha Ruiz de la Prada, me ne sono innamorata all'istante con tutti quei cuoricini fucsia!
A voi piace?
Ho deciso di abbinarlo ad un paio di sandali della ASH, mi piacciono tanto specie perchè abbinabili a qualsiasi genere di vestiario!
xoxoFrancesca


In the party place.
 
All'interno dell'edificio.






The roof garden 
 


LOCATION: CORSO COMO 10, Milano

I WORE:

Jacket: PINKO (Thanks to Pinko)
Dress: AGATHA RUIZ de la PRADA (Thanks to Outline)
Shoes: ASH
Bag: CHANEL
Necklace and ring: LUNA by OLDANI (Thanks to Luna by Oldani)
Nail polish: LANCOME VERNIS in LOVE (Thanks to Lancome)

You May Also Like

18 commenti

Pagine